första praodagen

va ganska rolig,långtråkig,komplicerad,hungrigt och lite allt möjligt! men det va helt okej! när vi först kom dit kände han inte igen oss och sen lättade det upp så började vi jobba. Klädde dockor,och gjorde snyggt och sådär! slutade klockan 3 och vi gick sedan och käkade,träffade benne,kolla på kläder,åkte hem och nu är jag hemma! har sjukt ont i fötterna,jobbigt! (-:

Ikväll ska jag duscha,leta kläder till imorron och lite sådär! nicenice!

hiss och diss!


*det snöade igår och det är fortf kvar snö :((( buhu
*hittar inte mina parfymer
*är sjukt jäkla hungrig


*jag fyller år om 5 dagar och tar hål i naveln om 7 :)
*har prao i två veckor och sen påsklov, slipper skolan! (Y)
*har flyttat klart,typ! och är nöjd!
*matilda fyller 15 idag! grattis till henne, loveu bästa (L)
*nu ska jag äta! :DDD

haha pusspåer! :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0