förkyld!

har vart i skolan i 2 timmar och 30 minuter,gick ganska fort tyckte jag. Det va ganska vet inte..
men vart intresserad av eget företag då det va "blomberg systrarna" som pratade och visade liksom.. deras modeshower som dock min syster va med på och gillar ungefär lika som hon gör så det va kul. Vi får väl se hur det blir i framtiden helt enkelt! :)

har nu vart hemma i typ 1 timme och har egetligen 2 prov imon... men inte fan hinner jag läsa på någonting? eller jo men inte tid så jag hinner lära mig nånting så vi kör på bortförklaring imon som brukar hända, heh! fast ska försöka läsa på hemkunskapen för fick bättre resultat förra gången än alla andra gånger jag har fått ig.. ja jag suger men blir bättre känns det som, jag kör på!

Nu försvinner det bara mer och mer och mer......... från våran lägenhet, har idag packat tre stora kartonger med bara kläder har kvar lite mer här men det ska inte till lägenheten förän helgen eller nått :)
jaja.. ska väl FÖRSÖKA plugga nu.. om jag orkar. pusshej!

 :((((((((((( prosit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0