älskar att blogga och att fixa bilder ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :DDDDD

om våra bloggar suger,att vi lägger upp bilder ni inte gillar,att ni inte bryr er om det vi skriver och bara stör sig rättare sagt. sluta kommentera massa dumma saker för vi kommer nog ändå inte sluta blogga för att ni "hatar" oss eller det vi skriver. 
sen får ni jättegärna fortsätta kolla våra värdelösa bloggar och när vi redigerar våra bilder så otroligt mycket men ja.. acceptera bara hur vi ser ut och hur vi gör, snälla stör er lite mer fuckers!!!!!! :)))) usch

japp. Inatt blire den sista natten jag sover i mitt "gamla" rum, imon sover jag hos cat och vi ska ha dundermysigt! På lördag blire flyttning,sängar,hyllor och massa sånt så på lördag blire att sova i "nya" lägenheten, känns underbart och lite pirrigt,fråga mig inte varför men ja haha.
nu ska jag dricka honungsvatten så jag kanske blir lite bättre i halsen! ♥
så seriös bild också......

fint? :DDDDDDDDDDDDDDDDD


Kommentarer
Postat av: chanssn.

ÅÅÅHHHH, feewttt snyggggg beejjjjbbbbiiiie!!! ;;;***;; <33<3<33<<33< kyss&smek.

VI ÄLSKAR BLOGGA OCH ATT FIXA BILDER SÅ SJUUUUKT JÄLVA MKKKKTTTT !!! ;DD

2010-03-18 @ 20:28:21
URL: http://cathanssn.blogg.se/
Postat av: e

HAHAHHAHAAHA! SÅ JÄKLA OSERIÖS SÅ DET ÄR SJUKT! :)

ssååå jäkla ful bild också älskling!!! (L)(L);Ä***

saknar dig hjärtat! SES IMON!!!! (L)(L)(K)(K)<3<<3:**

2010-03-18 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0