ajjabajja..

..för en dålig uppdatering.
idag har min dag varit... blä. typ.
Började med att jobba,vika kläder,designa dockor,larma kläder,sätta på etiketter på kläder och massa sånt. Det är ju helt okej kul liksom. när vi slutade åkte vi till britsarskolan (åkte lite långt,va påväg mot rättvik men bussen vände sen), det sög att vara där, SÖG! så jag letade buss (själv),gick lite vilse i falun och sådär. Sen hittade jag sanna igen så vi gick till bussen efter typ 3000 timmar? vart ganska så jättesur, USCH! Ja. sen satt vi på bussen och fyfan va kul det va.. typ smaskade i öronen på folk som satt framför oss sen typ filmade vi varandra när vi typ fick värsta rycken och la oss på "golvet" hahaha.. jaja vi e bra konstiga men det är bara kul! (Y)
kom iaf hem efter ett tag, skulle egentligen av vid stan men så bra som jag är åkte jag till kupolen för jag tänkte att det blir närmare, sen när vi hade åkt en bit kom jag på att jag hade flyttat närmare STAN istället.. så fick ju gå en promenad dårå. När jag kom hem va jag själv ett tag,lagade mat och det gick ju toppen... heh.. jag stekte köttbullar och det gick en aning tokigt.. brandalarmet gick så det pep som in i helvetet! sen kom grannen och stängde av det åt mig.. bra första intryck känner jag (Y) hahahaha! gud vilken dag alltså! :)

Imorgon börjar jag halv 10 och hade tänkt åka hem direkt efter och inte till någon jäkla skola, fyfan!


PÅ LÖRDAG! fyller jag 15 och ska till pappa och käka tacos,tårta och en massa, får väl presenter eller ah vill bara ha pengar så jag kan shoppa eller någonting i den stilen, har mycket jag lär köpa så skulle sitta fint.
men jaja.. ska inte skriva så mycket mer nu, ha en bra kvälllll allesammans! ♥
gammal!!!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitfint linne, vart är det ifrån?:)

2010-03-24 @ 17:55:13
Postat av: Anonym

vet faktiskt inte, det är ganska gammalt haha :)

2010-03-24 @ 18:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0