-

har aldrig nå bra rubriker så kommer nog börja göra nått tråkigt tecken bara :)
iaf har jag nu vart på kupolen med cat och sen va vi med gabriella,anton,erik,oskar och david. men killarna drog efter ett tag så va jag med mina flicks,riktigt trevligt!

är nu hemma igen och ska nog bara chilla ikväll, har egetligen SO-läxa, komplitering för att jag klarade inte mitt prov som vi hade för ett tag sen, ska typ skriva om vatten och fiske? kul! :) verkligen min grej också... nej inte alls faktiskt. det får bli gjort till nästa vecka då vi bara går halvdagar!!! fast vi har utvecklingssamtal och det suger dels.. kommer väl sägas mycket dåligt på mitt samtal för jag är jämt okoncentrerad på lektionerna och får damp direkt jag inte kan nått och bara skiter i allt.. men det måste det bli ändring på NU!

som sagt ska jag imorgon fika med min systeryster på p&lcafeét, bästa stället som jag alltid säger! :-) efter det blir det numera KANSKE att jag och cat ska träffa två stycken.. inte säkert längre men hoppas verkligen det blir som tänkt annars blir jag suri!

nej men nu ska jag bara chilla så hörs vi antagligen innan det blir sängdags för lilla jaget! pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0