-

idag har jag haft prao och jobbade i typ 1 timme extra, duktigt! Vi förtjänar något plagg imon eller nånting, vi har jobbat hårt, även när man vart sjuk också,trött och hungrig!
aja.. har vart hemma efter det, lagade mat också! och vetni? brandalarmet gick inte?! jag e bäst på att göra mat! ;-) shhiiit vad duktig jag känner mig idag!
Va nyss och hjälpte mamma och ted att bära kartonger, och det är då förjävligt vad dom ska tjata och klaga på mig hela tiden, speciellt ted som klagar och bara bestämmer hela tiden.. fett jobbigt! :(

Imorgon ser min dag ut så mycket soooom.. Prao på morgonen, har inge tid till hål i naveln men ska dit imon och kolla om dom har det, skulle vara asnice. Sen blire att vara med katttt..
har en tid till något annat också men ah.. pussssheeej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0