Tja på er!

Håller nu på att städa för fulla muggar, måste tjärna pengar så är väl tvungen haha..
Igår sov prillisen över här och vi, eller hon somnade till en film som vi kollade på, men jag kollade klart, klockan vart nästan halv 5 på morronen och jag skulle upp klockan 6, va ganska säker på att jag inte skulle höra klockan men jag vaknade före klockan haha så det va bra! har varit hos tandläkarn nu på morgonen och det gick bra så ja.. nu ska jag städa klart sen ska jag chilla innan jag sätter mig på bussen/tåget till djurås där jag ska kolla på min lillebrors skolavslutning som sagt! Bilder kommer sen om jag kan ta några med min sämsta kamera i hela världen! :) Hah..
LATER SÖTNOSAR!
happyface..

Kommentarer
Postat av: ...

saknar inte du fanny och sanna nångonting? dom är väl endå dina bästa vänner och allt? iallafall väl sanna?

2010-06-15 @ 13:02:15
Postat av: elin

...: nej det gör jag inte och nej jag är inte deras bästa vän

2010-06-15 @ 15:33:42
Postat av: ...

varför inte alls? vad bråkar ni om?

2010-06-17 @ 17:25:11
Postat av: Anonym

hahha inget jag vill ta upp! :)

2010-06-17 @ 19:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0