stressande

hejhejhejhej...!
Idag har dagen varit väldigt handikappad..
* lyssnat på handikappade
* åkt rullstol och vart blinda
* kolla på film
Och allt handlar om handikapp.. 1 till dag med det också, imorgon! jaja,. slipper i vilket fall vanliga lektioner då!

Okej.. ni kanske undrar varför det står "stressande".. jo.. Jag måste
* köpa klänning
* fixa naglar
* färga håret igen
* sola och bli brun, funderar på en annan sak fast vi får se
* köpa smycken och sånt!
* köpa skor!!!!
ojoj.... men kanske åker iväg med mamma idag till kupolen och köper klänning men resten blir nog i helgen kan jag tro! Blir nog ganska bra.. hoppas jag!
har bara ett problem men det vill jag inte ta upp! :)

ska äta nu, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0