morning

Sorry att jag inte skrivit nått på ett bra tag men jag har bara inte orkat det.. nu sitter jag här och snckar med pri om typ lite allt möjligt.
btw kan jag berätta om igår eftersom att jag inte skrev nått! Ja.. Jag va först hemma över dagen, pri kom typ på kvällen så skulle vi till nått i dv, vi va där i typ 10 minuter sen började det regna och det va inte kul alls så mor min kom och hämtade oss typ i ingenstans, hade aldrig varit där haha.. när vi kom hem så lagade jag och pri fiskpinnar (gott) sen snackade vi om en massa!! Efter ett tag somnade hon så jag gick och la mig jag med! Nu är vi vakna vilket vi har varit ett tag, ska förmodligen följa med henne hem till falun och natta över där, vara med massa på kvällen eller nånting, vet inte.. aja.. vi hörs senare tror jag! Hare bra :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

va är det där för kuk-tunga?

2010-06-26 @ 23:11:58
Postat av: Anonym

HAHA???

2010-06-26 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0