hej på er! :)

Idag har jag inte varit hemma någonting alls.. först va jag ute och sola sen drog jag till kupolen med mina systrar och våran kusin! Dom bästa man kan umgås med! Alltid kul, iaf köpte jag en liten enkel bikinim ska nog köpa en till sen, köpte också en sån här.. det är shorts som sitter ihop med överdelen, kommer inte på vad det heter men ni kanske fattar! haha :) Jag och jessika drar nog ut ikväll igen så vi får se vad vi hittar på, känns som att man borde vara ute nu!
Imorgon ska jag iväg med familjen och spela minigolf haha ;) men jag skriver sen puss!
söt


Kommentarer
Postat av: josefin :-)

lägg ut en bild på byxdressen? :-D

2010-06-18 @ 20:48:41
Postat av: Anonym

josefin: visst :)

2010-06-18 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0