Godmorgon

Har precis tagit mig upp ur sängen, ska snart försöka äta någonting.. är inte morgonmänniskan och har skitsvårt att äta på morgonen ibland. Ska väl sätta mig framför tven ett tag och bara chilla, väntar på mamma som kommer hem typ 4 och ska färga mitt hår mörkbrunt! Hoppas det blir bra.. Och imon har jag sommarlov, kan inte fatta att jag kan säga IMORGON. Kan det bli bättre? NEJ :O haha, sjukt!
Klockan 5 eller lite över 5 ska jag dra hem till cat för vi ska kolla på balen, ska bli kul, det är underhållande och kolla på tycker jag så vi ska dit sen vet jag inte vad som händer efter det.. har ju skola imon.. eller skolavslutning men ska ändå upp tidigt som bara helvete! typ.. 5-6 (a för jag måste hinna fixa mig och blablabla..okej klockan 6!
Vi hörs senareeee pluttisar, ha en bra dag! :-D



Kommentarer
Postat av: S&C

frågestund på bloggen!

fråga vad du vill, vi svarar på allt :)

2010-06-08 @ 18:49:07
URL: http://ohhhmygod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0