första sommarkvällen..

.. va ganska tråkigt fast ändå kul.
Haha.. Jag städade köket och mitt rum och fick full pott i pengar första dagen så det börjar bra, nu ska jag bara försöka skrapa ihop till 500 ;)
efter att jag hade städat kommer jessika hit och duschar haha.. efter det drog vi ut och träffade hennes killkompis och vi gick runt på stan och kollade lite och sådär, ganska chill ändå.. Sen hämtade vi upp min syster och drog till donals för att käka haha.. sen vart vi kvar där ett bra tag.. fyfan va kul jag hade hahaha.. jag skrattade hela jävla tiden.. kändes som att jag typ hade tagit nå piller, vilket jag ofta borde göra då, tror nästan mina muskler i magen kommer från att jag skattar ,helt seriöst hahaha.. sick! men jag älskar att skratta fan :-D
Jaja.. nog om det ;) är iaf hemma nu, vi kanske kom in för typ 20 minuter sen så nu ska vi väl tänka på att sova.. ganska trött men jaja..
VI HÖRS IMON! HEJDOOO (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0