dålig uppdatering

hej! Hoppas ni mår bra, det gör jag!
Nu äre så att jag varit med priscilla och har inte orkat skriva här så just därför, just nu sitter hon och plattar håret så jag hade inget att göra så nu skriver jag lite här :)
Inte för att jag vet vad jag ska skriva men.. det är dåligt väder ute, igen! Hört att det ska bli bättre imon, får väl hoppas då..
Imon ska jag iaf till tandläkaren klockan 10, kul va? NEJ! Sen på typ eftermiddan/kvällen ska jag kolla på min lillebrors skolavslutning,fett efter :-D MMMMM....Nu är jag och pri hemma själva hela natten så nu ska vi vara vakna länge och sjunga hela natten, låter ganska kul dock! aja.. hörs nångång pusssss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0