Tjenare sötnosar!

Hej på er, tänkte skriva lite om gårdagens händelser!
Vi hade för det första astråkigt och hade inte ett skit att göra, så vi bestämde oss för kupolen, vart typ en paj på donals sen till parken, så kom wille,jangiz,alle,fredrik och nån tjej jag inte vet vem det är meeeen ja, efter ett tag så börjde det regna så vi drog in till wille och chillade lite! Senare på kvällen gick jag och petronella hem till alle,vart film och sådär.. DOCK så va filmerna värdelösa haha..! Sen vart det typ att gå ner till wille och sova,jag petronella och wille! Nu är jag sjukt trött men det funkar (Y)
Det va lite om gårdagens händelse! om typ 2 timmar så drar jag bort med mamma men vart vet jag inte och vet inte vad vi ska göra, är en överraskning! HAHA.. det får både ni och jag veta sen! undra vad det kan vara... :O:D säkert typ.. bio för jag vill se shrek,har liksom.. följt alla såå (a
menmenmenmen nu kommer lite bilder, puss! ;)

















ochochoch,
på lördag ska jag iväg klockan halv 11 ungefär och göra en sak, MEN jag avslöjar det genom att lägga upp det på bloggen sen! ÅH vad jag ha velat göra detta :D haha ni undrar nog säkert nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0