morning

godmorgon hörrni, hoppas ni har sovit gott! det har jag trots att jag vaknade tidigt,eller ska vi kanske säga att jag vart väckt? ja :)
Bara så ni vet, angående fotograferingen så är det vanliga bilder jag tar,helt naturliga och inge "playboy eller ngt" som någon människa trodde :) ni kan ju kolla på min kusins blogg,hon har också blivit fotad av samma fotograf så ni ser där vad för slags bilder :) http://lejfashion.blogg.se !

ja nu har jag tagit upp det iallafall, idaaag på en måndag med dåligt väder,vad finns det att göra egentligen? jo petronella kanske kommer, vi får se :) däremot ska jag vara hundvakt i typ 1 vecka eller mer, det blir ganska lättförtjänta pengar må jag säga. gå ut med hunden 2 gånger per dag i 1 vecka eller mer så får jag 500 eller mer :) faaaast jag slipper i helgen då jag drar till STOCKHOLMS SKÄRGÅRD! Hur nice? meeeeen jag kommer inte vara med värsta roliga folket, liksom.. vuxna och småbarn? men det kommer bli kul ändåå tror jag :)
aja, hörs sen! Puss
söta



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vf det vart fel på bilderna .......

cuz , du var så ful att kameran doog muahahahahah.

2010-07-26 @ 12:19:12
Postat av: elin

hahahaha.. ska jag skratta eller ska jag skratta? jo.. skratta, snälla håll bara din feta käft ifrån mig, tack!

2010-07-26 @ 20:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0