mergime,städa,packa,duscha,tvätta,CHILLA

Japp.. rubriken är min dag idag!
Imorgon bär det av till stockholm, kanske hinner klämma in ett inlägg innan jag drar ifrån kära borlänge..mitt kära hem! Och detdär med tvätta, jag kan liksom inte tvätta och har då aldrig gjort det så det blir mammas syssla idag! hihi, snäll jag är :)
Jag kommer hem på måndagkväll för vi ska till furuvik över dagen åå sååådär.. sen blire en massa jävla bilder när jag kommer hem om jag inte är för trött det vill säga,det blir väl bra hoppas jag för jag har nog inte nån tillgång till en data när jag är på stockholms skärgård direkt :)

NUuuuuu ska jag .... inte göra nånting, eller vara med mergime men vi ska inte göra nånting tror jag! ;) pusspårumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0