Hemma

Hej, har typ nyss kommit hem..
Igår åkte jag till falun med priscilla, vi åkte hem till henne, va med debbi,iza och kutte sen va vi ute, träffade johan och några. På natten drog vi hem till priscilla och skulle kolla film, alla somnade på varandra i en ända hög på soffan.. haha, snacka om svettigt! Blä..
Nu ska jag städa eftersom att typ hela släkten kommer hit idag och fikar pga att min kära bästa storasyster Anna fyller år!! :D Så måste kila nu, skriver senare och då är matilda här också! som jag inte träffat på evigheter! :O:O Puss
Anna på bilden, som liten


hahaha... måste bara lägga upp snyggaste bilden på min pappa från igår!

Kommentarer
Postat av: elin lind

hej elin!

jag ville bara tala om att jag verkligen inte har något emot dig eftersom du verkar tro det? och om jag har gett dig bitchblickar har det inte varit med mening, haha. men hur som helst, jag ville bara att du skulle veta det, för jag har ingen aning om vart du har fått att jag hatar dig ifrån nånstans:P

2010-07-09 @ 00:01:55
URL: http://elinmliind.blogg.se/
Postat av: Elin evertsson

Haha hej Elin!

nej jag kände bara en obekväm känsla när jag träffade dig pga att du är bra vän med klara och det känns som att hon sagt nånting men jag kanske inbillar mig! Tack för att du skrev som det va! :)

2010-07-09 @ 00:51:34
Postat av: elin lind

nej någon sån känsla behöver du inte ha! :D

bara för att jag är bra vän med klara betyder det inte att jag hatar alla som hon.. hatar, eller bråkar med eller vad ni gör :) jag visste inte ens att ni va ovänner! :o

2010-07-09 @ 12:31:38
URL: http://elinmliind.blogg.se/
Postat av: elin

nej jag trodde hon hade berättat till dig vad som "hänt" men tydligen inte! Då kan vi glömma det tycker jag! :)

2010-07-09 @ 14:08:39
URL: http://elinewertsson.blogg.se/
Postat av: elin lind

haha, nej inget speciellt vad jag kan komma på:P ja men det tycker jag oxå! nu vet du iaf hur det är :)

2010-07-09 @ 15:53:45
URL: http://elinmliind.blogg.se/
Postat av: Elin e

Bra! haha :)

2010-07-09 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0