Hejhopp

Nu har jag lust att skriva lite när jag ändå inte har något annat för mig! Ja.. hur ska jag börja inlägget? dc-veckan har tillbringats med priscilla,tindra,matilda,cat och lite evelina hihi.. sen massa folk vi hittade också ;) det har varit sjukt kul utom vissa saker som jag inte kommer ta upp som bara priscilla förstår men aja..
Det bästa har väl varit att jag fått varit med dom bästa tjejerna! Mitt rum har sett ut som ett bombnedslag men nu äre städat igen, av mamma (a) haha.. men synd nog är det ett helt 1 år kvar tills borlänge är fullt i folk igen, p&l och lite på dalecarlia.. suck :(.. orka vänta fan! Fast då har jag nått att längta till också förståss!

lite mer om nuet.. orkar inte skriva mer om allt annat,kommer bli för mycket! Idag har jag då varit i dammsjön, försöker väl bli brun men inte fan verkar det gå speciellt bra förutom magen som tar på sig all bränna jag vill ha på mina ben! suck.. får väl jobba på det,eller ah..solen blir det väl? I dammsjön träffade jag iaf petronella och emil så va jag med dom till kupolen och så senare.. det va kul! Och imorgon kommer petronella hit och har inte en susning om vad vi tänker hitta på men nått lär det väl bli! :)
Jaja.. det va väl det jag pallade att skriva, hörs imorgon tror jag! nu tänker jag ladda ner en svensk film för orka läsa text..? nää! Puss gooonatt:*


Kommentarer
Postat av: Priscilla din älsklig §§

jag förstå dig allltid älskling<333

2010-07-20 @ 01:32:31
Postat av: elin

och jag dig baby! <3333333

2010-07-20 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0