dåååååligt..

ja jag är väl inte den bästa på att uppdatera flera gånger per dag,det erkänner jag! Nu är jag här igen..försöker precis ta in en sak i mitt huvud som jag inte vill ta in, säger dock inte vad men det är känsligt..
Iaaaaaf.. Idag,söndag har jag tillbringat hela min dag med min syster erica,en jag alltid har kul med! För det första har vi varit runt på flera affärer i stan och runt kupolen och vet inte allt vart vi har varit men vi försökte bara hitta ben&jerrys med choklad! sluuut överallt så vi tog strewberry cheesecake,supeeergod! Vi hade lite annat till som typ tacos,fett med gott och sen en film till, kalla jag en riktig myskväll! :)
vet inte riktigt vad jag ska skriva.. haha! JO ni vet grejen jag har skrivit om ett tag nu, en grej jag ska göra,jag kan berätta, det är inte värsta grejen men jag tycker det är jättekul och sådär! Jag har iaf blivit fotad av en fotograf och jag tycker det är jättekul, skulle lägga upp massa bilder och så men såklart blir det fel på exakt mina bilder så jag är tvungen att ta nya om typ 2 veckor,känns ganska jobbigt men det är ju kul såå jag ska inte klaga liksom.. det va iaf det jag skulle göra! Meeeeen,ska pysa nu! Puss baby's




Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG! haha fotografera dig? they gotta be jokin dudde :S

Det var säkert playboy ellr ngt

2010-07-26 @ 04:13:42
Postat av: Anonym

hahaha wtf? det är vanliga bilder? sär :)

2010-07-26 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0