bilderbilderbilder!!!

hej, nu är peaceandlove sluuuut vilket suger så hårt, 1 år i väntan till nästa peaceandlove.. lång tid!
Idag sover iaf min bästavän Tindra över hos mig, hon har somnat dock men jaja.. idag har vi iaf varit hos jonte, hade inte så kul, vi kollade typ på tv.. haha! Nu har jag inget mer att skriva, här är alla möjliga bilder, varsågoda! :)




















det va hoffmaestro, dock inte så bra kort :)






jay-z, bra bilder? nej!! stod längst bak, sååå smockat med folk!





nu orkar jag inte mer..... over and out! PUUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

jonte?

2010-07-05 @ 00:24:40
Postat av: Elin evertsson

öhman?

2010-07-05 @ 02:11:51
URL: http://elinewertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0