vad ska man göra..

allt känns bara förlorat, allting!.. och när man försöker lösa saker och ting hjälper de inte ett skit, man räcker liksom inte till på nått sätt.. lägger ner så extremt mkt energi och tid på att bara gå runt och må dåligt och så ska de inte vara. Vill liksom börja om allt men vet att de inte kommer fungera hur jag än gör, får sån panik och allt e omöjligt nu, helt omöjligt.. vill att ni alla som det handlar om ska fatta de här..de gör så sjukt ont, sjukt ont..

anledning till att jag skriver de här är att jag vill skriva av mig, tycker det är skönt, försöker inte på något sätt fösöka få uppmärksamhet av det här.

mm, nu ska jag gå och lägga mig, hejdå..


Kommentarer
Postat av: Anonym

eh du mår inte dåligt? du verkar inte må dåligt du är ju glad hela tiden skrattar och så

2010-01-17 @ 22:11:08
Postat av: sannaaa

men kommentaren innan kan ju ta sig, anledningen till att hon skrattar är för att hon är med mig och fanny, vi gör så att hon mår bättre idiot.



men gumman,finns allti, ALLTID här för dig. det vet du älsking!!!!! PUSZZZII :***

jag älskar dig bestis

2010-01-18 @ 16:01:30
Postat av: eline

bara för att jag skrattar betyder väl inte de att jag mår bra?! har väl saker inom mig som jag kanske inte visar? tänk efter vafan..

2010-01-18 @ 16:14:04
Postat av: eline

jag blir alltid glad av er, de vet ni! kan inte förklara med ord hur mkt jag älskar er och hur mkt ni betyder bästisar!!!! (L)(L)<3<3<3



PUUZZEENN BEBI!! (K)<3;*** IVAN!! HAHHA <3<3

2010-01-18 @ 16:15:24
Postat av: elinee

eller jag är väl glad om jag skrattar såklart men när jag skrattar och är med mina kompisar de är bara då jag oftast brukar lägga allt dåligt bakom mig men jag visar väl ändå inte för folk när jag mår dåligt lixom.. bara vissa, dom närmaste som bör få veta.

2010-01-18 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0