tråkigt, jag vet

fortfarande vaken.. väntar på att mamma ska komma hem, sjukt seg hon e. Jaja..

Lovar du att vara ärlig? ahrå
Du heter: elin johanna evertsson
Smeknamn: elin,pellan,pelin,ella vad jag vet?
Låt som när du är ledsen sörjer till? va?
Beroende av: kläder och sånt
Vem behöver du mest just nu: vet faktiskt inte.
Vad tror folk om dig? inte en aning
Stämmer det?  inte en aning
Vad får du oftast komplimanger för? mitt utseende tror jag
Vad säger du för att imponera på någon? jag vet inte vad jag säger
Hur imponerar man på dig? man ska få mig att skratta och liksom bara vara sig själv..
Brukar du skratta för dig själv? kan hända (-;
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hehe okej :-)
Var bor du? borlänge
Trivs du där: ibland
Äger du några converse: japp
Sprit, cider, vin eller öl: cider och öl
Brukar du bli för full: inte alls
Vad har du för mobil operatör: comviq!
Är du allergisk i mot något: pälsdjur förutom hundar, HAH!
Har du haft sex idag: nei
Nästa mål i ditt liv: jag vet inte
Hur svarar du i mobilen: hallå? ah? haaaaaaaaaallå?
Vem ringde du senast? nått nummer, har inte en aning
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer inte ihåg
Antal timmar sömn inatt: hmm.. 9 el 10 tror jag
Sov du ensam: nej, kusinen
Brukar du komma i tid: beror på vart jag ska
När mår du bra: ehm, när de händer nått bra?
När blev du fotad senast: igår, HAHA!
Hur känner du dig nu: uttråkad,lite lessen.. vet inte riktigt
Vanligaste färg på dina kläder: olika
vad tycker du om fötter: hah, euu
Vad saknar du: ...
Hade du en bra kväll igår: jag tar som att jag va med jessika "igår" så ja..
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: ja?
När brukar du oftast gå och lägga dig: på natten
Är du blyg? oftast inte, händer väl
Sysslar du med någon idrott: nej men ska börja dansa snart
Vill du hellre ha mail än brev:  nej.. kommer oftast inget kul på mailen så jag gillar brev isf (Y)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kan väl hända
Har du spytt offentligt: jadu
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jag vet faktiskt inte! hah
Är du nöjd med ditt liv: sådär
Är du bortskämd: verkligen inte
Vad gör du i morgon: ska vara med cat hanssen
Vad är det värsta du vet? lögner, sånna som inte bryr sig.. finns mkt mer
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte en blekaste
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte
Vad längtar du till? P&L och sommaren!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja de har jag
Vad använder du för shampoo? vet inte
Vad är det finaste du fått? mkt
En speciell dag du minns: när jag träffade en viss person för första gången..
Hur gammal är du: snart 15 (-;
Tycker du om någon just nu: ja de gör jag
Om fem månader: är det sommar
Du samlar på: ingenting? kläder antar jag
Gröna eller röda äppeln: röda :-)))
Vem ringer du när du är arg/ledsen: har en hel del som finns där för mig.. så det är olika
Gillar du golf: fungerar
Vilken tid gick du upp idag: halv 2 kanske
Har du sovit i din egna säng inatt: jappp
Har du strumpor på dig nu: japp, mysigt
Är det okej att gråta: självklart
När grät du senast: igår......
Vad skulle du göra om du vann en miljon: skrika först, sen shoppaaa, resa, fan vet jag!! ha kul!
Bär du glasögon eller linser: nepp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika
Har du piercing: öronen
Vill du gifta dig: nej, känner jag inte för just nu
Vill du ha barn: när jag blir äldre
Solar du ofta: på sommaren ja
Är du bra på att laga mat: bra? jag e bäst!
Är du flygrädd: hahahahahahhahahaha!
Hur vig är du: vet inte!
Är du musikalisk? älskar musik, sjunger varje dag, ska snart göra egen musik med min syster! hohoh, ny kändis snart! ;-))))
Vad dricker du helst när du är törstig: juice! :)
Vilken är din favoritglass: ben&jerrys
Tror du på ett liv efter döden: vet inte
Tycker du om sushi: aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn eller godis
Bor dina föräldrar tillsammans: nej..
Har du tandläkarskräck: nej inte längre
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska lätt!
Vilken ögonfärg har du: blågrå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nejjjj
Röker du:  aldrig smakat äns! (;
Hur ofta tränar/motionerar du: går ju varje dag! men ska snart börja gymma och börja på dans så nuru!
Senaste låt du hörde: alicia keys and jay z - new york

PUSS GODNATTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0