tja!

nu har jag kommit hem från mitt jäkla fysikprov som gick riktigt dåligt, men så gåre med en lärare som suger på att förklara för en tjej som inte fattar så mkt när det gäller sånt här :-) HEJ IG!
nu är jag hemma vilket fall, druckit nånting som är bra för rösten! hah (-; säger ingenting!
på tal om rösten ska jag vara med på en cabare mot sommaren inför hela skolan, kör på det här också men blir helt annorluda, förra gången vare dans nu ska jag antingen sjunga eller så sa jag spela gitarr, kanske båda! hah, tycker de är ett stort steg att ställa sig på en scen när man inte kan så mkt liksom.. plus att om jag ska sjunga kommer jag göra det med några jag verkligen ogillar, men de ska nog gå vilket fall, tänker ju inte på dom direkt, göre för min egen skull! (-: så nu blire träna!!

nu ska jag till emmaus och kolla kläder, hörs senare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0