tittat klart nuuu

har kollat på asmånga avsnitt som jag missat nu, många som åkte ut på kort tid kändes det lite som. vart assur när cimon åkte men kan inte göra så mkt åt det liksom. Men synd iaf, tycker han e grymt kool!
aajjjaa.. klockan är över 10 och jag går och lägger mig 11 så vad ska jag nu göra, visa nått kort på mina leggings som jag skrev, handlade bara dom.. fick dels bara pengar för dom + att jag inte vart där länge alls.. ska dit imorgon igen med cat sen sola efter de. kommer få stor rand kan jag lova er ;-) HAH!

Imorgon börjar vi halv 9 och ska samlas vid galaxen/framtidsmuseet och ha nån energijakt? ehm.. vet inte vad det innebär men det visar väl sig antagligen, låter boring som fan men ska inte säga nånting förän jag vet vad det riktigt är för nånting.
nej men ah.. de va nog det jag hade att skriva, ska sjunga nu! pussen på er!

på ett ungefär, man ser på sidan att det är skin, som är iaf snygga! :)





Kommentarer
Postat av: ..

får du lov att visa att du har string på dig?

2010-01-28 @ 16:03:44
Postat av: eline

som om du vet vad jag har? kan vara tanga också?.. och om de är string, varför bryr du dig egentligen? du har ändå ingenting med saken att göra

och tycker själv inte att det syns speciellt mkt, hah! att folk orkar bry sig om småsaker som tex det här (-:

2010-01-28 @ 16:33:04
URL: http://elinewertsson.blogg.se/
Postat av: ..

men ha-ha, det är ju inte första gången du lägger upp en sån bild. du viker ut dig rätt mycket tjejen.

2010-01-29 @ 18:35:25
Postat av: eline

jag har aldrig lagt ut e sån här bild hörru, och man ser nästan inte ett skit av vad jag har på mig under, vad fan har folk för fel egentligen..? sluta klaga och bry dig inte så jäkla mkt om vad jag har på mig och blablabla.. låt mig bara vara förf'n!

2010-01-30 @ 10:30:26
Postat av: Anonym

vaf visar du stringen elin?

2010-01-30 @ 13:37:45
Postat av: eline

ajajaj elin... ;/

2010-01-30 @ 14:56:39
Postat av: ..

HAHA, fail

2010-01-30 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0