störande!

alltså.. herregud, detta kanske bevisar en hel del..SLUTA KLAGA!

postat av:
varför bloggar folk som ändå knappt har några läsare... va fan helt ologiskt att ta massa tid på att skriva om ens liv som ingen ändå vill veta något om? bara en grupptryck grej alla tjejer ska blogga lix. men inga läsare har dom

postat av: eline
hur kan det komma sig att jag inte har några läsare när du själv gått in på den?
och du kan inte veta om hur mkt läsare vi har heller, då borde du isf ha kollat på våran status vilket du inte kan ha gjort om du inte vet lösen till alla bloggar..
och vi som har bloggar kanske vill slösa tid på att skriva ellerhur?
men varför går du in på bloggar när du ändå inte läser och bara klagar? du slösar ju du tid på nånting du ogillar. att ni orkar klaga allihop, jobbigt liv om jag får säga det själv..(-:

lägg ner, herregud! (-:

jaja.. det var dede..
Ikväll har jag vart med sanna,vart skräckfilm,chips och snack. kul och mysipysit!!
Imorgon äre skola som vanligt.. tråkigt som vanligt,trött som vanligt,okoncentrerad men längtar till musiken, gitarrgitarrgitarr! (L)(L)(L) och på tisdag äre träning inför cabareeeen, jag dör!? ;SSS
eheee.. nu ska jag fixa mig sen hoppa i sängs. skriver mer imorgon. puss&kram&nypistjärten



ojojoj ;Ooo


Kommentarer
Postat av: Anonym

ulalaa sexii picc!!<3

2010-02-08 @ 20:00:03
Postat av: Anonym

tack :p

2010-02-08 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0