morningmorning

hej bloggen.
nu har jag,tindra,love,tilda och katten ingenting att göra över dagen, vi skulle egentligen bada i maserhallen men de vart helt misslyckat pga att alla inte hade pengar till det.. synd de, jag och tindra var värsta pepp på de!!!! ååhh!
Ikväll ska vi försöka hitta nånting å göra så det inte blir som igår, fast jag kan inte påstå att de vart för tråkigt igår heller, bara man gör de kul så går de liksom. Vi tog en massa kort igår men vill inte lägga ut vissa kort för det är illa, hade typ inte fixat mitt hår efter att jag duschat så ja... haha. Men de kommer några fast jag hinner inte lägga ut nånting nu för vi ska ut så de kommer mer sen, men vi ska ta mer kort idag också så de blir nog många iaf!hHAHHAA jajajjaaaa... PUSS Å HEJ!! <33

en bild får ni nu :)))))


Kommentarer
Postat av: Anonym

mina tjejer é så bezzzzzt ! (L)

2010-01-23 @ 13:36:36
URL: http://cathanssen.blogg.se/
Postat av: eline

ni är beeezt mina flickor!!! (K)

2010-01-23 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0