I'm home bitches

har precis kommit hem och ätit lite, har inte nånting för mig idag.. ska kanske börja skriva musik med min syster idag men de vet jag inte ännu,ska städa iaf.. måste hålla rent och städat så jag får pengar, 500 i måndaen numera, känns ganska bra faktiskt men det hänger på mig hur jag sköter mig och blablabla.. hih.
en mer sak jag nog ska göra idag och det är att gå till dansstudion med mamma och kolla danskurser, ska börja på streetdance med katten vare tänkt så de kommer bli superkul, kommer antagligen bränna en hel del också + att jag faktiskt älskar att dansa så det blir helt perfekt för mig, snart gymkort också tror jag, allt känns så nytt nu...
liksom ska flytta, börja dansa, spela gitarr, skriva egen musik, gymkort och stuff. känns tufft jiao!

chioo puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0