hemma nu!

har vart borta hela dagen, ja.. hade idrott idag med våran nya idrottlärare, johan, snäll men rätt sträng fast de är bra för hatar min klass och tro mig, dom kommer nog lyssna på han så de är bra som fan. Gick hem efter det och såg min mamma,syster och hennes kille påväg till våran bil så jag följde med dom till biltema, tro det eller ej jag hittade nånting faktiskt, en klädställning som ska sättas upp i nya lägenheten, tummen upp helt enkelt!
åkte hem efter de, väntade på cat och sen har jag vart och gymmat nu och kom nyss hem, ska hoppa in i duschen, jäkla skönt alltså, va sjukt svettig, bleee haha. jaja, jag skriver sen! pussarochkramar! ♥

inne på mammas användare, så fick lov att ta en bild jag lagt ut förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0