hej

har fått ganska många kommentarer om att vi är äckliga fjortisar osv, du vet nog själv vem du är.
Iaf så kan du/ni lägga ner, om ni nu tycker så illa om mig/oss, gå inte in på min blogg i huvudtaget, svårare äre fan inte. förstår om det kan vara svårt att låta bli men försök iaf! (-: jaaa..

ehm, igår missade matilda bussen och kom hem till mig igen fram emot kvällen typ. Vi var med cat ett tag, hade lite småtråkigt men så äre väl ibland, cat drog dock hem lite senare sen kom oskar och niclas hit ett tag, de va ganska kul de, hah! jaa.
orkar inte skriva så mkt faktiskt, trött och är frussen vet inte vad det kan bero på men ah så äre iaf... vi får höras sen när jag e lite piggare! (L)





älskar min cat! <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar dina tuttat!<33

2010-02-01 @ 16:52:41
Postat av: elin

ha okej :)

2010-02-01 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0