heeiii

skönt att sola idag kände jag, vart lite rand som jag saaaa, sjukt varmt om rumpan och ryggen, herregud.. haha, aja, har vart på kupolen en liten snabbis med kissen, kollade på lite kläder, drack! va sjukt törstiiig! hah.
nu är jag hemma och vet inte hur fan jag ska göra? vad ska jag ha på mig imorgon? klackskor? shorts? magtröja? vanlig tröja? får panik seriöst..! uschuschusch! men de fixar sig hoppas jag,tindra och tilda får ta med mkt kläder! (((((:

btw idag har vi inte heller haft en vanlig dag i skolan, våran klass och en annan klass från våran skola skulle samlas halv 9 vid galaxen/framtidsmuseet, vart indelade i grupper och cat bytte lapp med nån så hon kom med mig, men iaf vare typ först sittande i mer än en timme kändes det som och kollade på nått shit, vad ska man kalla det.. "teater" av nått slag? sen vare iaf dags för "energijakten" där alla grupper va vid olika stationer och fick samarbeta och sånt.. ganska kul, kom till en station där vi skulle göra nåning med vattenflaskor eller nånting och jag satt på golvet och tog emot dom, DÅÅÅ sitter det en "kärring" brevid mig på golvet och fotar mig som en jag vet inte vad, de blixtrade hela tiden, herregud! fett läskigt, hon fotade mig asmkt! undrar bara vart dom korten tar vägen???... inte nånstans där alla ser hoppas jag! haha.. fett pinsamt isf! ;o

nu ska jag öva på mina sånger så dom sitteeer ordentligt nu! pussåpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0