ett tag sen nu

har haft fullt upp om man säger så, eller har inte orkat skrivit när jag vart med mina kompisar..
Igår var jag som sagt med tindra,matilda och love. Vi hade faktiskt kul, vi åkte till oskar mot kvällen och va med han och niklas, klockan halv 12 typ åkte alla vi buss till donals och käkade, alla va ashungriga sen gick vi hem till forssa, va lite "snökrig" eller vad man ska säga.. när vi kom tillbaka gjorde vi inte så mkt, hängde mest i oskars utestuga (där vi alla sov) och typ hade kul iaf, riktigt kul! Vi vaknade vid kanske 10, va kvar ett tag sen tog vi tjejer bussen in till stan, gick till kupolen som vanligt.. sen drog jag till dollarstore med mamma och min syster, är nu hemma och har vart de ett bra tag nu.. är trött och känner mig helt sliten.. ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll vilket ändå inte kommer hända men jaja.
Imorgon har jag skola igen, vet inte hur jag kommer klara av de, fyfan. Men en sak är bra och de är att jag har musik nu första gången i 8an så de ska bli riktigt kul, ska lära mig spela gitarr och så + att vi får hem en gitarr på onsdag fast det är min systers men jag får ju också spela så snart kommer det en ny artist! (-; haha.
nu jäklar ska jag också få MVG i musik har jag bestämt mig för, gooo me!

nu ska jag fortsätta lyssna på musik, hih, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilder på dig?

och minnen. skulle vara kul o se på

2010-01-17 @ 19:50:09
Postat av: elinewertsson

har ju massa bilder på mig. men menaru typ gammla bilder och sånt där? (-:

2010-01-17 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0