det var första dagen ..

.. i skolan, den söööög. typ, hah
började med att jag och cat stack från lektionen och jag böt skåp med nån i min klass utan att han visste av de, så han hade ingen aning att han hade bytt skåp, hah! sen iaf tappade jag bort mina nycklar och tillbringade hela lunchen och allt för att hitta dom sen kommer cat och tar upp dom ur hennes ficka, mmm. vet inte om hon drev eller nånting iaf så kom han som jag tog skåpet av, han och hans somaliekompisar gick till en fältare och hämta en såndär som knipsar upp låsen och så knipsa dom upp mitt lås, vart så jäkla lack! jäkla äcklon, vart riktigt sur vart jag! sket i maten och allting sen ba facka allt upp sig sådär.. usch!
aja nu har jag käkat iaf och ska vara med sanna och fanny lite senare tror jag, sover nog över hos fanny också så det blir nog kanon serru!
hörs sen, pussochkram/mig

hah! :))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0