dåligt ja

har inte lagt upp nånting, men har inte orkat skriva nånting så jag göre nu när jag nästan är som mest trött, och imorgon har jag skola!!!!! ;o kan de bli sämre?! fy helvete vad drygt! .. längtar inte alls! :-)

hah, iaf "idag" har jag köpt mina förbannade skor, gick till kupolen med erik, där träffade vi armin och edvin så va vi med dom, gick hem till mig och tjilla, armin fixade mina högtalare, dom va ikopplade fel hah (a å så fixade han spotify till mig, lite sent nu kanske men vad skulle jag ha för nytta av de när inte mina högtalare fungerade? hah, tack för de armin! (-: (Y

Nej.. vet inte om jag orkar så mkt mer, men imorgon ska jag nog iaf vara med fanny och sanna, saknar dom som fan! inte träffat dom på typ .. flera dagar! hah (':
pusshejdå! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0