ah,tja

har inte kunnat skriva så mkt idag, eller har jag skrivit idag? minns inte, nej de har jag inte, hah! iaf, har jag vart på kupolen idag med katten, de va trevligt förutom att jag hade ont i min tå! Vi träffade gabbi,kerstin och elsa (right?) och kolla på kläder och sådant. Har vart hemma efter de, städat mitt rum så kom det lite kompisar hit, sen har jag bara vart med sanna nu sent på kvällen och kom hem typ halv 1 nånting. jaja, nog om de.
Imorgon kommer ab hit och ska umgås med mig och katten, riktigt kul faktiskt, de va ett bra tag sedan sist! ser fram emot de, ska kanske till falun också, lugnet, med matilda en stund för hennes bror spelar fotboll så ah, kanske hittar nån trevlig person där som man känner, hah.., men de får vi helt enkelt se!

när jag kom hem från sanna idag så packade mamma ner saker eftersom att jag flyttar ganska så snart, massa jäkla kort på mig som liten som jag aldrig hade sett, haha, tog kort på dom och försökte lägga in på datan men de gick inte så värst bra för mig, men försöker nån annan gång, för dom e fanemig ganska koola haha! Aja, jag ska sova nu så jag inte sover bort dagen "imorgon", puss godnatt sötisar! ♥



ojojoj

Kommentarer
Postat av: ..

KLÖVIS

2010-01-30 @ 23:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0