tjjaaabbaa

har inte så mkt att skriva om idag! Har iaf varit i skolan som vanligt, hade 2 prov.. fan vad mkt prov det är nu, har 2 på torsdag och 1 på fredag, känns ju underbart! .. -.-
Nu har jag typ vart hemma i 2 timmar,ätit lite,spelat gitarr och sådär! Ska snart till stan med sanna och hitta praoplats nurå, lappen ska vara inne imorgon så det måste göras även om det är typ jobbigast nu! haha, slött!

Och så äre så att jag flyttar om typ 2 veckor o: helt sjukt det känns.. shit! aja det blir nog jättebra, hoppas jag!
Sen fyller jag år om typ en och en halv månad så fy vad skönt, hejdå fjortisliv! :-)

nej, vi får höras lite senare så ska jag gå ut nu... usch! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0