tjaooo

nu har jag kommit hem från thairesturangen, fyfan va gott det va och jag är så sjukt jäkla mätt, herregud! ah iaf, nu ska jag typ röja upp lite i mitt rum så det ser en aning okej ut, senare ska jag vara med sanna och vet inte vad vi hittar på, nånting hoppas jag iaf, tänker inte sitta hemma här och typ kolla film eller sitta här? fett tråkigt, det är ju fredag, då ska man ha kul istället!

och fanny är sjuk, skulle egentligen vara med henne också ikväll men fick ett sms inatt att hon är sjuk så hon får ta och krya på sig innan jag saknar henne för mkt! (L)

lite bilder från thaimaten kommer sen eller snart, bror på katt! hörs sen, pussis! :*


Kommentarer
Postat av: fanz

awiiiiueh bejbuuu, saknar dig :D:DD<33<3

2010-02-06 @ 15:30:48
Postat av: eeee

<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<;****(L)(L)

2010-02-07 @ 12:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0