städ/plugg

nu ska jag ta tag i lite saker här och inte bara sitta här och slappa hela kvällen! ska städa och plugga nu så inge mer data för mig,så duktig är jag ibland! ibland...
måste bara säga nu till er alla! snart blir jag blond.. ganska sjukt! haha ahh.. kommer bild här nere.
Iaf, imorgon har jag engelskaprov och jag kan typ inte så mkt... så lär träna lite eller så skriver jag bara in det på mobilen så smart som jag e! :-)
nej, ni får sova så gott säger jag redan nu! vi hörs imorgon, puss gullungar (L)

bilden är ifrån sommaren 09 så den e ganska gammal :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

håret har du gjort om, fail

2010-02-18 @ 21:25:29
Postat av: e.e

nja.. lite omgjord faktiskt, fast har ju fortfarande blont hår på den och det är ju det som är meningen för just den här gången.

2010-02-19 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0