skolaskolaskola....

hade nyss matteprov och sitter nu i datasalen med katt, provet gick ju inge bra ALLS! svarade på 1 som jag sa igår.. jag visste det! men provet va fan assvårt, snart ska vi ha ett till matteprov, åh herregud!
sista lektionen idag ska jag ha engelskaprov också... hur fan ska dethär gå alltså?..
aja..
Idag när jag har slutat ska jag ner till stan med sanna och fixa det där jävla praoplatsen,hoppas bara att vi får den annars får jag tog panik alltså!

Nej.. vi hörs när jag kommer hem idag, puss på er! (L)

måste bara säga här nu, jag har devote också men har liksom inte gjort nånting på den än. Men funderar att byta, tycker det blir snyggare att ha det på nått sätt. Aja vi får väl se hur jag gör, vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas engelskaprovet går bättre ^^

2010-02-12 @ 09:13:26
URL: http://radioaktivanka.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogg.se

2010-02-13 @ 00:31:39
Postat av: e

hahaha nja.. det gick inge vidare det heller (Y)

2010-02-13 @ 12:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0