natti söta

ska nu gåo ch fixa till mig för sovdags.. har inte skrivit så mkt idag men har bara inte orkat, ska bättra mig!
vi får iaf höras mer imorgon allesammans, skriver kanske när jag e i skolan om jag får tag i en data. Sov gott sunshines! (L



ååhh, va vi har mycket roligt framför oss vännen! längtar sönder mig
och vet att du också gör det för båda älskar det! wiiieee baby!!!
Iaf hittade jag inte nån annan bild just nu så fick ta den här och saknar
min kusin nått så grymt mycket, systerkärlek! <3

Kommentarer
Postat av: jessi

du är min ena halva, och fan våran karriär blir stor du!:D måste skrivas på fejjan!:D <3333 ååh du är udnerbar<33<3<3< syskon<3

2010-02-23 @ 21:27:17
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/
Postat av: e

jaaa!!! syster!! <3<3<3<3 du är fan bäst! (L)

2010-02-23 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0