morrrooonnn

nu har jag vaknat, matilda är kvar och tindra har åkt hem!
Igår hade jag grymt kul faktiskt, det va ju det som va huvudsaken till själva grejen.. några vet ju själv hur jag och cat va förra gången så.. ah! puss på det mina flickor

Idag ska jag .. vet inte faktiskt, städa mitt rum,duscha och sådant. Imorgon börjar vi iaf flytta så alla vet hah,kommer så sakna det här stället, alla mötesplatser, grannar,minnen och massa mer.. ah shit, nu blire nytt och större, ganska skönt ändå, nu blir det mer ordning och reda på mitt rum också, nya tapeter,hyllor,garderober och massa sånt shit. herregud.. imorgon!
jaja.. vi hörs sen, ha en bra lördag snuttisar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0