i'm hooome

kom nyss ifrån skolan, har haft musik sista lektionen och är fett glad, fick reda på att jag är påväg mot VG i gitarrspelning, omg! jag kommer bli känd (haha), sen har vi ju cabare´ och då kommer vi som är med få lite extra efter som att det ingår i musiken, så nu satsar jag helt på ett MVG! pissstglad :)

iaf, idag ska sanna komma hit och vi ska planera eller vad man ska säga, det är en sak hon och jag gillar haha.
Nu ska jag träna lite mer på låtarna sen ska jag käka, potatismos och fiskpinnar yyaammii (y hörs sen sötnosar


Kommentarer
Postat av: e

jag tar väl bort det jag vill ellerhur? och klaga inte om hur jag ser ut, gå inte in på min blogg mer isf, hur enkelt som helst!

och du vet inte "historian" mellan mig och kalle,lägg ner bara ditt vider!

2010-02-08 @ 20:49:10
Postat av: eline

btw kan du för det första kan du ju sluta vara anonym? skriv bara vem du är, du kanske inte skulle kommenterat då men iaf.

2010-02-08 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0