im home

idag har det vart skola, hade svårt att komma upp ur sängen, fixade mig på en halvtimme! ganska sjukt ha? eller nja.. ganska normalt kanske..
aja! skolan är ju tråkig som vanligt så finns inte så mkt mer att säga om den.
Är iaf hemma nu, äter fruktsallad som jag gjort, fyfan va gott, love fruit! tihih. Idag ska jag bara vara hemma typ, har jag vet inte.. två prov imorgon I MATTE OCH NO.. åhh! hatar det! men ah, jag har fixat så jag har provet till matten så ska bara plugga in vissa svar, kan inte ha rätt annars fattar owe (läraren) att jag har hittat på nånting, har liksom alltid haft IG.. haha ah vet, jag är sämst! :)

nej.. ska väl inte sitta här mer då, nu ska elin plugga! pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0