hej/plugg

Idag har jag och fanny vart lite på stan,kupolen och lite överallt faktiskt. ehm.. just nu tränar jag till låtarna jag och några till ska sjunga inför hela skolan, ah, snart sitter dom, så jäkla bra! awiie.
nu har jag plugg framför mig, så jäkla tråkigt vet seriöst inte vad jag ska ta mig till,jag kan bara inte sitta ner i 1 timme och läsa ur världens mest tråkigaste bok som jag däremot inte fattar nånting ur fast jag har ju ioförsig inte läst nånting ur den men iallafall.
Imorgon har vi då skola igen, helgen gick fort tycker jag. Vi börjar som vanligt 9 imorgon, kommer ha ganska bra lektioner fast vi slutar halv 4 så... det är ganska lång dag men den går fort om man göre kul, hah!

och vet ni? jag ska börja äta stark mat, man kan bli smalare av det hörde jag! så vi får se om det kanske hjälper! (y (-: hahaha, wierd

vi hörs sen innan det blir sängdags, pusshej sötnosar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0