Hej

Idag vaknade jag och malin vid ungefär 11.. är sjukt trött sen igår/inatt .. herreminjisses.
aja.. idag vid klockan 1 så var jag och åt mat på nån resturang med mina systrar,lillebror,pappa och susanna. Det va trevligt förutom att jag inte var så värst social pga att jag vaså sukt trött som jag skrev. Ah..sen började vi isf prata om utomlandresor, kanske ska åka nånstan med alla dom här i höst men vi får se helt enkelt, hoppas de!

Nu har jag i velket fall vart hemma ett bra tag, ska nog vara med sanna ett tag sen när hon kommer hem, känns verkligen osm om jag behöver träffa henne!
Nej.. ska inte sitta här och blänga så länge till! Nu blir det "dansa" med min syster, kanske kommer film på det sen om det går att lägga in på nått vis! Pusshej sötnosar! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0