hej bloggg'n

idag har det vart en fullt upp dag typ. hahaa nej faktiskt inte, mer tjilldag.. efter skolan drog jag till en thairesturang och käkade med fanny och sanna, lite trevligt, TYP! ......... fyfan va sur jag är!
aha, sen när vi kom hem till sanna vart vi bjudna på tårta, sanna fyller juh 15 idag men jag blir det jag också snart så MHM! :)

Nu är jag hemma eller har vart det ett tag då men ah, ska träna lite gitarr och sjunga lite men blir fett sur! min röst börjar bli hes, fett sur! åhh.. aja.. lev med det elin! Sen är jag sur på en annan sak, hur fan gör man så man kan kolla på videosar på datan?! får typ panikdamp på de!usch.. help mee! (a
nej.. nu ska jag..jag vettefan men hejdå iaf! haha,pusspåerastjärtar


Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

fin du är :)



och fett fin blogg! :D

2010-02-17 @ 21:01:28
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: e.e

tack gumman! du och din blogg med :) haha

2010-02-17 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0