GLASS

tja! sitter nu här med min magnusglass, sjukt gott! va ju ett bra jäkla tag sen jag åt glass! herregud. jaja
ehm, imorgon är jag och cat hemma ifrån skolan, vi ska egentligen ha friluftsdag.. skulle till romme men har inga skidor och sånt där så skulle vi snacka med hasse som har hand om den här grejen men han ignorera oss totalt, helt sjukt! hans fel om jag får typ IG i idrott, äckel! aja.. så vi är hemma imorgon.. eller hemma och hemma, vi ska väl bussa runt lite överallt med busskort, fan va kul det kommer bli ;-) hahaaa! sen tycker jag att ni kan kolla in kattens blogg, hon har gjort ett supergulligt inlägg till mig. hihi.. http://cathanssn.blogg.se (L)

nu ska jag ta en till och kolla på lite tv, tjock jag känner mig! Snart gymkort iaf! dåru katt! :) nu ska vi bli smala.
pusshej! thahha (L)

 


Kommentarer
Postat av: jannica

glassssss! MUMMMMA! ;) <3

2010-02-24 @ 14:06:02
URL: http://jannicaahh.blogg.se/
Postat av: e.e

hhihihi! du är mummma! :D:D:<3

2010-02-24 @ 14:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0