dessa rubriker..

har iprensip suttit här hela dagen sedan jag kom hem, fattar inte själv..
idag blev det inge gymma för katt hade inge pengar just nu. ska iaf köpa kort nu, 10gångers börjar jag med så får vi se hur det går men det ska jag väl klara av, herregud? :)
har inte pluggat heller ännu, jag är ju så sjukt smart att jag väntar tills kvällen när jag själv vet att det är då jag inte orkar och får värsta prykfallen hahaha. nej men blir jävla sur när jag pluggar på kvällen,har inte nått tålamod alllls! ganska drygt ibland men så äre.
nej ska nog tillbringa lite tid åt att plugga nu vilket fall, bättre nu än att inte kunna nångonting alls imorgon... på tal om prov och så, jag hade ett fysikprov för inte så länge sen och jag hade inte pluggat typ ett skit och visste att jag skulle få IG men vafan! Jag fick ett G, är fett stolt sen fick jag VG på en bild på bilden. är ganska nöjd, kanske börjar bli pluggis nu, eller nej förresten :-)

hörs imorgon sötnosar,inge mer data nu elin! Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0