aj/nighty

nu är jag fett sur på mamma.. sparkade i nån jäkla sak nu så har skitont i min fot, AJ!!!!!
aja.... :) har inte läst nånting än i den tråkigaste boken i hela världen för att den e som bortblåst och har inte en susning om vart jag kan ha lagt den.. så smart e jag :) klockan ä strax över 9 och det börjar bli lite tid för slapp innan sovning, alltså tv och bara mysa sönder i min sköna stora säng, tihii.
Imorgon är det min favoritdag även om den kan vara tråkig.. är ju iaf ledig och det är huvudsaken, har inte en aning om vad jag ska göra faktiskt, funderar att bara kolla tv och mysa lite, kanske käka nötter istället för godis, låter bra tycker jag eller typ fruktsallad åh fyfan va gott alltså! mmmmmmmums!
Ja men nej men ja nu ska jag lämna min kära dator för ikväll så kommer jag och hälsar på imorgon och skriver lite. haha wtf? :s:)
Dröm sött sötnosar! (L)

lite vårkänsla också! hur härligt är inte det?! :-D solen skiner liksoM och det är mkt varmare





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0