Trött, sliten och sjuk.

Oj vilken skillnad sedan jag va riktigt sjuk, har blivit så mycket bättre men är inte riktigt på topp ännu. Vill ni veta något läskigt jag fick reda på igår? eller läskigt för mig.. jag kanske har en halsböld, för att minska risken att få en böld måste jag äta mer av den äckligaste medicinen som finns.. men jag lever, jag säger bara för mig själv "nu jävlar ska jag bli frisk" så dricker jag!
Annars, ni som kollar på paradise hotell, vad tyckte ni om vinnaren? själv tycker jag det va underbart! EMANUEL är så jävla snygg, snäll och bara bäst, åh! kärlek till honom.
Nu ska jag snart lägga mig i soffan, som har varit min plats i typ 1 vecka.. hörs imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0