SJUK!!

Hej kära vänner!
Jag är verkligen jättesjuk och det är anledningen till att jag inte sitter här hela tiden!
Jag kan knappt prata, knappt äta, knappt dricka, knappt gapa, knappt sova! Kul va? nej
Jag har fått skrivit lappar för att kunna "prata" och det känns förjävligt.. är hur svullen i halsen som helst.
imorgon blir jag hemma från skolan, får väl sitta i dendär jävla soffan 1 vecka till säkert, ta medicin efter medicin, te och halstabletter, det "roliga" är att typ ingenting hjälper och det gör mig bara helt galen!
oj vad mycket jag skrev om att jag va sjuk nu! Men hoppas ni har det bra och mår bra, inte blir smittade och får som jag! Nu ska jag kolla film eller nånting, puss puss puss!

Kommentarer
Postat av: matilda

herregoo vilken fin bild :) saknar dig

2010-12-15 @ 20:07:10
URL: http://tilddi.blogg.se/
Postat av: elin

Tack matilda, du är fiiin!

saknar dig med!

2010-12-16 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0